Saturday, 31 August 2024

অন্যযুগ ছেপ্টেম্বৰ, ২০২৪


উপদেষ্টা
˚  পোনা মহন্ত
ডা˚ ধ্ৰুৱজ্যোতি বৰা

সম্পাদক
মৃদুল শৰ্মা (অবৈতনিক )

কাৰ্যবাহী সম্পাদক
ৰঞ্জুমণি মহন্ত (অবৈতনিক)

কলা  সম্পাদক
˚   সঞ্জীৱ বৰা

বিভাগীয় পৰামৰ্শদাতা
আকাশ দীপ্ত ঠাকুৰ (অবৈতনিক)
সিদ্ধাৰ্থ শংকৰ কলিতা

ব্যৱস্থাপক
অচিন্ত্য কুমাৰ মহন্ত

ব্যৱস্থাপনা সহযোগী
পংকজ কলিতা
দেৱজিৎ ভঁৰালী

প্ৰচ্ছদ
˚   সঞ্জীৱ বৰা

ৱেব্‌সজ্জা আৰু এণ্ড্ৰইড এপ্
দেৱভূষণ (অবৈতনিক )


সূচীপত্ৰ
(লেখাসমূহৰ শিৰোনামত ক্লিক্ কৰি পঢ়িব পাৰিব)

সম্পাদকীয়
শিক্ষাজগতৰ সংস্কাৰ আৰু গোটাদিয়েক চকুত নপৰা সমস্যা
মুক্ত বীক্ষণ

জাতি(বাদ/ভেদ), জনজাতিআৰু সংৰক্ষণ

প্ৰবন্ধ
বাসুদেৱ দাস
গল্প
ক্ষমা 
জোৰৰ-জোখৰ
ধাৰাবাহিক উপন্যাস
মহাবৃত্ত
ধেৱাই ধোৱা ধৰণী
কবিতা
                অৰুণ গগৈ
চিনেমা
স্বৰাজোত্তৰ কালৰ অসমীয়া চিনেমা-৩ 
গ্ৰন্থ-আলোচনা
তৰুণ কবি নীলম গগৈৰ কবিতাত ‘নতুনত্বৰ সুৰ’ :  বিশ্লেষণ আৰু পৰ্যালোচনা
য়েছে দৰজে ঠংচিৰ ‘শৱ কটা মানুহ’ উপন্যাসত প্ৰতিফলিত মনপা জনগোষ্ঠীৰ জীৱনধাৰা
আত্মজীৱনী
ৰ’দে-বৰষুণে ইমান যে গান
ভ্ৰমণ
ৰূপহী কহিমা
মুকলি মঞ্চ
‘বিদেশী বস্ত্ৰ বৰ্জন’ আৰু গোসাঁইদাৰ তাঁতৰ শাল   
অনুবাদ
কেৰিয়াৰ
ডান্স থেৰাপিষ্ট (Dance Therapist) কেনেকৈ হ’ব পাৰি ?
শিশু-কিশোৰৰ চ’ৰা
অচিন জগতত বাটলু
‘ক’-ৰ পৰা ‘ত’-লৈ আখৰৰ ধেমালি 

কাৰ্টুন

অঁ,সময়ত




অন্যযুগৰ লেখক-লেখিকাসকললৈ‍
১) লেখাৰ লগত নিজৰ নাম ডাক ঠিকনাইমেইল ঠিকনাফেইচ্‌বুক বা টুইটাৰ একাউণ্টৰ লিংক দিব
২) আন কাকত-আলোচনীলৈ পঠোৱা লেখা  'অন্যযুগ'লৈ নপঠাব
৩)  'অন্যযুগ'লৈ পঠোৱা লেখা তিনিমাহলৈ আন কাকত-আলোচনীলৈ নপঠাব
৪) ব্যক্তিগতভাৱে লেখকসকলক লেখা প্ৰকাশ কৰাৰ নিশ্চয়তা আগতীয়াকৈ জনোৱাটো সম্ভৱ নহয়
৫)    যিকোনো মাধ্যমত ইতিপূৰ্বে প্ৰকাশিত (ফেইচবুকেই হওক অথবা ছপা মাধ্যমতেই হওক) লেখা অন্যযুগত প্ৰকাশ কৰা নহয়৷ সম্পাদনাকক্ষই নিৰ্বাচন কৰা লেখাৰ ক্ষেত্ৰত এই নিয়ম প্ৰযোজ্য নহ’ব৷
৬) ব্যক্তিগত ই-মেইল আৰু হোৱাটছ্এপৰ জৰিয়তে প্ৰেৰণ কৰা লেখা প্ৰকাশ কৰা নহ’ব ৷ 
৭) আপোনালোকৰ সন্তানক লিখিবলৈ উৎসাহিত কৰক আৰু তেওঁলোকৰ লেখা  'অন্যযুগ'লৈ পঠাওক

অন্যযুগৰ প্ৰকাশিত সংখ্যাসমূহ